Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

ΧΑΡΗΣ ΦΑΣΟΥΛΑΣ - ΤΑΞΙΔΙ ΦΩΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ | Official Video Clip © 2014

Από τη νέα δισκογραφική δουλειά του Χάρη Φασουλά, με τίτλο "Ταξίδι φως μου είναι η ζωή" που κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2014 από τη δισκογραφική εταιρεία "ΑΕΡΑΚΗΣ - ΚΡΗΤΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ & ΣΕΙΣΤΡΟΝ". Συμμετέχουν: Βασίλης Σταυρακάκης και Γιώργης Βρέντζος (Κάτης)

Ταξίδι φώς μου είναι η ζωή
Μουσική: Άννα Μεσσαριτάκη - Χάρης Φασουλάς
Στίχοι - ερμηνεία: Χάρης Φασουλάς

Κάθε που ο ήλιος χάνεται κι η νύχτα γύρω απλώσει
Μια γαλήνη στη ψύχη θα’ ρθει να με μερώσει.

Παιχνίδια παίζει ο μαύρος νους όνειρα σκέψεις πλάθει
Μα πώς μπορεί να προδοθεί πότε του δε θα μάθει.

Ταξίδι φως μου είναι η ζωή λύπες χάρες γεμάτο
Τη μια σε στέλνει στσ’ουρανούς μα κι’άλλες πιάνεις πάτο.

Στη σκέψη ένα βαθύ κενό η θύμηση σου αφήνει
Πίκρα να με μελαγχολεί μα και χαρά να δίνει.

Τη θλίψη τσ’απουσίας σου τώρα απολαμβάνω
και στσ’ανάμνησεις σου ζήτω λύτρωση για να γιάνω.

Ταξίδι φως μου είναι η ζωή λύπες χάρες γεμάτο
Τη μια σε στέλνει στσ’ουρανούς μα κι΄άλλες πιάνεις πάτο

Αποκλειστικά δικαιώματα: Αεράκης - Κρητικό Μουσικό Εργαστήρι & Σείστρον © 2014
Exclusive rights: Aerakis - Cretan Musical Workshop & Seistron © 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου